SELAMAT DATANG KE RUANGAN BLOG INI

Monday, April 19, 2010

munculnya aku dalam dunia blog

Bismillahhirahman nirahim.......

Assalamualaikum....

Aku.. insan yang bernama MUHAMMAD NOORAMEN BIN ABD RAZAK, ingin memulakan ruang penulisan seperti blog ini, sebagai medan berkongsi maklumat dan cerita berkenaan dengan hobi aku.... mohon perkenan anda semua untuk melayari dan turut berkongi maklumat serta cerita yang menarik di ruangan komen aku..
salam perkenalan..

pembuka blog aku...


[ English Translation ]


Bismillahhirahman nirahim.......

Assalamualaikum....


I .. man named NOORAMEN BIN MUHAMMAD ABD Razak, would like to start writing space like this blog, as the field to share information and stories about the hobby,
I .... please you all the pleasure to visit and also a share of information and interesting stories in my comments section ....

"salam" introductory opening my blog ...

2 comments: